Այլ
QA testing տեղեկատվական հանդիպում
Պրոդուկտներ և ծառայություններ մշակելիս որակի վերահսկողությունը (QA) դիտարկվում է որպես համակարգված մի գործընթացը, որի միջոցով ստուգվում է թողարկված պրոդուկտի ծառայության համապատասխանելիությունը սահմանված չափանիշներին։ Որակի վերահսկողության համակարգը բարձրացնում է հաճախորդների վստահությունը, բարելավելում աշխատանքային գործընթացների արդյունավետությունը։ Ներկայումս որակի վերահսկողության համակարգերը կարևորում են թերությունների բացահայտումը մինչ վերջնական պրոդուկտի թողարկումը։ QA-ի աշխատանքը մեծապես կարևոր է ՏՏ ոլորտում, և գրեթե բոլոր ընկերությունները ունեն QA-ի աշխատատեղը։